XI Setmana de la Traducció Audiovisual

22/10/2018 | TRAD

Data: 7 i 8 d'octubre

Acte: XI Setmana de la Traducció Audiovisual.

Lloc: HA1213AA

Horari: 16.00 - 19.00

Coordinació: Laura Mejías Climent i Julio de Los Reyes Lozano

Descripció:

En aquesta XI Setmana comptarem amb ponents convidats com Iván Villanueva, de la Universitat Peruana de Ciències Aplicades, que ens parlarà de la traducció de la sexualitat en els mitjans televisius, i el lingüista Adrià Castells Ferrando, d'À Punt, qui oferirà una presentació sobre el model lingüístic de la jove cadena televisiva.

Com altres anys, també podrem assistir a una taula redona amb antics alumnes del Grau en Traducció i Interpretació de l'UJI, que compartiran amb els assistents les seues experiències de pràctiques en empreses de traducció audiovisual. Així mateix, presentarem el pròxim llibre de la col·lecció de TRAMA: La traducció per a la subtitulació a Espanya, i el llibre La llengua perifèrica: el doblatge a les televisions públiques valenciana i balear, obra de les nostres companyes Anna Marzà i Ana M. Prats Rodríguez.

Finalment, tindran lloc dos interessants tallers: el primer, impartit pel professional de la traducció Rafael López-Sánchez, versarà sobre com accedir al mercat laboral de la TAV des del punt de vista del traductor autònom: «El camí cap a la teua primera traducció audiovisual: captació de clients i resolució de problemes més freqüents». El segon taller estarà a càrrec d'Alejandro Bolaños, de la University College London (CenTraS), qui ens instruirà sobre subtitulació en el núvol.

Inscripció: Ací.

Informació proporcionada per: Departament de Traducció i Comunicació