Recórrer a la teoria: la utilitat de la gramàtica per als traductors

11/12/2018 | TRAD

Data: 14 de desembre

Acte: Seminari Permanent. "Recórrer a la teoria: la utilitat de la gramàtica per als traductors"

LlocAula HC1145AA

Horari: 11.30 h

Coordinació: Juan Manuel García Izquierdo

Ponent: Julia C. Gómez

Julia C. Gómez Sáez és traductora d'anglés, francés i alemany des de fa més de tretze anys. Porta treballant com a autònoma des del 2005 i el seu perfil és molt variat: és traductora-intèrpret jurada d'anglés, fa traducció tècnica (en els últims anys, s'ha centrat principalment en la traducció mèdica, en concret, d'odontologia), però també es dedica a la traducció editorial, amb treballs publicats en diverses editorials espanyoles i revistes de tirada nacional. Des del 2018, és professora en el Grau de Traducció i Interpretació de la Universitat Complutense de Madrid. En el 2005 es va llicenciar en Traducció i Interpretació en la Universitat Pontifícia de Cometes i en el 2015 va acabar el Màster Universitari en Ciència del Llenguatge i Lingüística Hispànica de la UNED, on va confirmar definitivament la seua passió per la lingüística. És sòcia tant de Asetrad com de ACE Traductors.

Informació proporcionada per: Departament de Traducció i Comunicació