16/05/2019 | TRAD

Data: 9 i 10 de maig

ActeVIII Jornades d'Orientació Professional i Inserció Laboral del Grau en Traducció i Interpretació

Lloc: Aula Magna HA1012CC

Horari: de 9.30 a 14.30 h

Coordinació: Kim Schulte

Descripció:

Es tracta d'unes Jornades d'Orientació Professional i Inserció Laboral dirigides a l'estudiantat de tercer i quart curs del Grau en Traducció i Interpretació.

Entre altres, ens acompanyarà:

Guillermo Marco Paredes, és Director de l'agència Intèrprets de Conferències i del Màster en Interpretació de Conferències de la Universitat Europea de València.
Marta Gil Sayas, és Sènior Product Manager de Alexa International, una part de Amazon.
Jordi Aura Cardona i Sergi Saragossà Oliver, treballen en À Punt Mèdia (CVMC), l'empresa de radiotelevisió de la Comunitat Valenciana.
Rocío Serrano Rudilla, és traductora, redactora i correctora de textos autònoma.
Juan José Arevalillo, és Director gerent d'Hermes Traducciones a Madrid, així com professor de la Universitat Internacional de València.

Informació proporcionada per: Departament de Traducció i Comunicació