Premis extraordinaris de doctorat curs 2015/2016 22/6/2017

26/06/2017 | TRAD

El dia 2 de juny es van resoldre els Premis extraordinaris de doctorat corresponents al curs 2015/2016, convocats per l’Escola de doctorat de la nostra Universitat. En aquesta ocasió, s’han concedit 3 premis a 3 tesis llegides al nostre departament dins de la branca d’Arts i Humanitats:

• Teresa Molés Cases: La traducción de los eventos de movimiento en un corpus paralelo alemán-español de literatura infantil y juvenil.
  • Daniel Pérez i Grau: "El País Valenciano" de Joan Fuster i la descripció del territori: producció textual, traducció i recontextualització.
  • Ana Tamanyo Masero: Estudio descriptivo y experimental de la subtitulación en TV para niños sordos. Una propuesta alternativa.

Aquestos premis són el reconeixement a les tesis doctorals de qualitat excepcional. Els mèrits que les comissions avaluadores han de valorar per concedir-los han de centrar-se essencialment en la tesi doctoral i en la seua aportació la transferència del coneixement dins del seu àmbit.

Enllaç a la noticia

Informació proporcionada per: Departament de Traducció i Comunicació