IX Setmana de la Traducció Audiovisual

22/11/2016 | TRAD

Data: 23 de novembre de 2016
Acte: IX Setmana de la Traducció Audiovisual
Lloc: Aula Magna de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (HA1012CC)
Horari: 16:00 -19:15 hores
Entitat: Grup de recerca TRAMA (Traducció i Comunicació en els Mitjans Audiovisuals), Departament de Traducció i Comunicació

Descripció:

El grup d'investigació TRAMA organitza les activitats de la IX Setmana de la Traducció Audiovisual, que en aquesta edició es presenta conjuntament amb la III Jornada de la Traducción Audiovisual, organitzada pel grup d'investigació CiTrans de la Universitat de València.

Les activitats de la Setmana en aquesta edició consisteixen en una sèrie de conferències, a més de la presentació del darrer llibre del grup i una taula rodona d'estudiants, on explicaran les seues experiències en les pràctiques professionals del Grau. Aquestes activitats tindran lloc el dimecres dia 23 de novembre, de vesprada, i la inscripció és gratuïta  ( inscripció aqui ).

Programa: dimecres 23 de novembre

16:00-17:00 Antonella Mele: La sobretitulació teatral: una asignatura pendiente dentro de los estudios de TAV.

17:00-18:00 María Pérez: De la periferia al centro. La evolución de las identidades de género en la teleficción traducida.

18:00-18:45 Sylvain Caschlin y Beatriz Cerezo: La subtitulación para personas sordas y personas con discapacidad auditiva en Francia y en España.

18:45-19:15 Grupo TRAMA: Presentación del libro La traducción para el doblaje en España. Mapa de convenciones

19:15-20:15 Taula rodonda: Experiencias de prácticas en empresa

Informació proporcionada per: Departament de Traducció i Comunicació