Seminaris de Recerca en Biomedicina SIB-UJI «Sondas moleculares y materiales fluorescentes para el análisis de óxido nítrico»

18/07/2016 | MED

Data: 29 de setembre de 2015
Hora: 16 hores
Acte: Seminaris de Recerca en Biomedicina SIB-UJI
Títol: «Sondas moleculares y materiales fluorescentes para el análisis de óxido nítrico»
Ponent: Francisco Galindo Honrubia, professor del Departament de Química Inorgànica i Orgànica de l'UJI.
Lloc: Aula TD1203AA de l'Escola de Tecnologia i Ciències Experimentals
Entitat: Unitat Predepartamental de Medicina de la Universitat Jaume I
Més informació: El professor Galindo es va llicenciar en Ciències Químiques l’any 1995 en la Universitat de València, i va realitzar la seua Tesi Doctoral a la Universitat Politècnica, 1999, en Fotoquímica Orgànica. L’activitat investigadora que ha desenvolupat se centra principalment en l’àmbit de les reaccions de transferència electrònica fotoinduïda (PET) tant en el seus aspectes fonamentals com en les seues aplicacions. Un altre àmbit d’interès és el de la generació de espècies reactives d’oxigen (ROS) amb nous materials i amb potencial aplicació en teràpia i remediació ambiental així com l’ús de quantum dots per a estudis bioanalítics.És director del grup de Fotoquímica de la UJI.

Informació proporcionada per: Unitat Predepartamental de Medicina