"Porqué (y cómo) es necesario introducir el sexo en la investigación biomédica” Seminaris de Recerca en Biomedicina SIB-UJI

09/05/2016 | MED

Data: dimecres 11 de maig

Acte: Seminari

Títol: "Por qué (y cómo) es necesario introducir el sexo en la investigación biomédica”

Lloc: aula HD0127AA de la Facultat de Ciències de la Salut, primera planta.

Hora: 12:00 hores

Entitat: Universitat Jaume I

Breu descripció: En aquest seminari se'ns proposarà que el sexe es pot considerar, des d'una perspectiva biològica, un biaix del desenvolupament dels organismes. Per tant, s'entén clarament l’impossibilitat de seguir obviant-lo a les nostres línies de recerca i la importància d'incloure el sexe com una variable a la recerca biomèdica.

Serà impartit per la Profa. Carla Sanchis Segura, professora titular del Departament de Psicologia Bàsica, Clínica i Psicobiologia de la nostra universitat.

Carla Sanchis Segura va cursar la llicenciatura (1995) i el doctorat (2001) en Psicologia a la Universitat Jaume I. El seu postdoc (2003-2006) el va fer al departament de Psicofarmacologia del Zentralinstitut für Seelische Gesundheit (Mannheim, Alemanya). La Dra. Sanchis-Segura va tornar a Espanya mitjançant un ajut del programa Ramón i Cajal, i actualment és professora titular de l’àrea de Psicobiologia on imparteix les assignatures “Fonaments de Neurociència” i “Psicobiologia del desenvolupament i la conducta sexual”.

Aquests seminaris són coordinats per la Dra. Carmen Agustín, professora de la nostra Unitat Predepartamental.

Per a qualsevol informació addicional podeu dirigir-vos a adm-med@uji.es.

Informació proporcionada per: Unitat Predepartamental de Medicina