Seminaris de Recerca en Biomedicina SIB-UJI «Aportacions a la millora de la comunicació mèdic-sanitària des de la recerca traductològica»

24/04/2015 | MED

Data: 28 d'abril de 2015
Hora: 16 hores
Acte: Seminaris de Recerca en Biomedicina SIB-UJI
Títol: «Aportacions a la millora de la comunicació mèdic-sanitària des de la recerca traductològica»
Ponent: Vicent Montalt, Professor Titular del Departament de Traducció i Comunicació de la Universitat Jaume I i Doctor en Filologia Anglesa
Lloc: Aula TD1022AA de l'Escola de Tecnologia i Ciències Experimentals
Entitat: Unitat Predepartamental de Medicina de la Universitat Jaume I
Més informació: El professor Montalt és director del Màster en Traducció Mèdic-sanitària (programa recentment acreditat per la Comissió Europea) i membre de l'equip de recerca GENTT de l’UJI. És autor de nombrosos llibres i articles sobre la traducció científica i mèdica i col·labora com a docent i investigador en programes de diverses universitats internacionals. Les seues principals línies de recerca són la traducció científica i mèdica, la mediació del coneixement especialitzat, la comprensibilitat dels textos per als pacients i la descripció interlingüística i intercultural dels gèneres textuals propis dels àmbits mèdic-sanitaris. Els seminaris de recerca en biomedicina són coordinats per la Dra. Nadezda Apostolova i tenen una periodicitat quinzenal. L'assistència a set d'aquests seminaris es computarà com 0,5 crèdits.

Informació proporcionada per: Unitat Predepartamental de Medicina