A Sacred Concert, de Duke Ellington Final de curs de la Big Band UJI i l’Orfeó UJI

SASC

Duració

90min

Seients numerats

si

Tipus

Data: Divendres 17 de juny de 2022
Hora: 20h
Preu:   10 € ‒ Tarifa reduïda 8 €
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Direcció i arranjaments: Perico Sambeat

Solista: Elma Sambeat

Pianista: Albert Palau

Big Band UJI

Orfeó UJI

Durada: 90 minuts

A Sacred Concert és, en paraules de Duke Ellington: “el més important que he fet mai”.

El concert naix fruit de la col·laboració entre dos projectes de la Universitat Jaume I, la Big Band UJI i l’Orfeó UJI de l’Aula de Música del Servei d’Activitats Socioculturals. Correspon al final de curs dels dos tallers. Hi participa David Pastor (codirector de la Big Band UJI), Víctor Colomer (codirector de la Big Band UJI) i Diego Alamar (director de l’Orfeó UJI) com a músics en el concert. Ells han format als músics durant aquest curs.

Perico Sambeat dirigeix aquest concert. Ell és qui ha fet les transcripcions de les partitures i les ha adaptades tema a tema a l’original d’Ellington. Gran part de les partitures originals es van perdre o ni tan sols existien perquè Duke donava indicacions directes al músics.

Amb la veu d’Elma Sambeat gaudirem d’aquestes peces musicals. L’acompanyament al piano és a càrrec d’Albert Palau.

Programa del concert

1. Praise God