09/03/2020 | SASC

Acord II edició del curs de postgrau presentacio-postgrau2 index

II edició del postgrau per a la professionalització d'agents culturals

Nova edició del curs de postgrau per a la professionalització d'agents culturals al territori en col·laboració entre l'UJI i la Diputació de Castelló.

INDEX curspostgrau index

II edició del curs “Cultura i desenvolupament” per a la professionalització d’agents culturals

La Universitat Jaume I, a través del servei d’Activitats Socioculturals i la Diputació de Castelló uneixen esforços per encetar la segona edició del curs d’especialització “Cultura i desenvolupament. Ocupació en el sector cultural” que es realitzarà entre gener i setembre de 2020.

Postgrau "Cultura i desenvolupament" cultura-desenvolupament index

Finalitza el postgrau "Cultura i desenvolupament" amb nous projectes per desenvolupar al territori rural castellonenc

Finalitza la primera edició del curs de postgrau “Cultura i desenvolupament. Ocupació en el Sector Cultural” organitzat pel Servei d'Activitats Socioculturals de l'UJI i la Diputació de Castelló que ha format nou gestors i gestores culturals especialitzats en gestió cultural al medi rural.

Recurs d'imatge postgrau-diputacio index

Curs cultura i desenvolupament

La Universitat i la Diputació de Castelló presenten un nou curs de postgrau que sota el títol «Cultura i desenvolupament. Ocupació del sector cultural» naix com a eina per a promoure la professionalització i l'ocupació dels agents culturals com a nou recurs per impulsar el patrimoni com a via de desenvolupament rural.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals