El PEU UJI col·labora, de nou, amb la tercera edició del FAVA365

09/04/2019 | SCP

El cap de setmana del 6 i 7 d’abril ha tingut lloc a Vilanova d’Alcolea la III edició del Festival de les Arts de Vilanova d’Alcolea (FAVA365), un projecte que compta amb l’acompanyament tècnic del Programa d’Extensió Universitària de l’UJI des dels seus inicis. El FAVA és un festival d’art multidisciplinari que es celebra cada any al voltant d’una temàtica concreta. Finalitza amb una festa de clausura al llarg d'un cap de setmana per mostrar el resultats finals, però té intervencions els 365 dies de l’any, tal com apunta el seu nom: FAVA365.

Vilanova ha acollit aquesta tercera edició amb la dansa com a protagonista i també ha comptat amb exposicions, intervencions artístiques, tallers, espectacles i concerts. Un cap de setmana «entretingut, artístic i cultural, a més de participatiu, on s’han oferit activitats i exposicions per a tots els públics i gustos, jugant sempre amb l’art multidisciplinari» segons expliquen des de l’organització del FAVA.

L’acompanyament tècnic del PEU i la col·laboració de l’UJI fan posible també la realització d’altres activitats al voltant del FAVA, com el taller de videomapping que s’ha realitzat en les instal·lacions del Paranimf i que ha tingut la seua última sessió a Vilanova.

El PEU vol mostrar amb aquesta col·laboració un exemple de vinculació entre el territori, la ciutadania, l’alumnat i la universitat. I que encaixa a la perfecció amb la filosofia del programa.