La Biblioteca de l’UJI tanca el període d’exàmens amb més de 124.000 entrades

•  biblioteca Biblioteca_examens_DLL15_600

•  biblioteca Biblioteca_examens_DLL45_600

Foto: Damián Llorens

La Biblioteca de la Universitat Jaume I ha tancat el període d’exàmens, en el qual ha estat oberta les 24 hores, amb prop de 124.200 entrades. D’aquesta manera, l’estudiantat ha pogut preparar-se per als exàmens finals del primer semestre.

Del 2 al 23 de gener la Biblioteca ha enregistrat un total de 124.178 entrades, la qual cosa suposa un increment important respecte al mateix període de l’any anterior, en el qual se'n van enregistrar 106.333, tal com assenyala el director de la Biblioteca, Vicent Falomir.

En un dia, a la Biblioteca s’han pogut enregistrar més de 8.200 entrades, com és el cas del passat 9 de gener. A més, cal destacar que l’UJI ofereix aquest servei no sols al seu estudiantat, sinó també a estudiants d’altres universitats espanyoles, el que suposa un tret diferenciador.

La majoria de les entrades enregistrades són d’estudiantat de Castelló, però també han utilitzat la Biblioteca de l’UJI estudiants d’altres universitats de l’àmbit espanyol com ara la Universitat de València, la Universitat Politècnica de València, la Universitat de Barcelona, la Universitat de Salamanca o la Universitat de Granada, entre altres. Així mateix, durant el període d’exàmens també s’ha donat suport i accés a la resta dels membres de la comunitat universitària i membres de SAUJI.