La Universitat Jaume I disposarà de 160 noves places d’aparcament

18/01/2016 | SCP

•  obres-aparcament obres-aparcament

Les obres d’urbanització tindran una durada aproximada de 3 mesos. | FOTO: Àlex Pérez

•  obres-aparcament obres-aparcament3
  •  obres-aparcament obres-aparcament2

La Universitat Jaume I ha iniciat les obres d’ampliació del número de places d'aparcament en el campus. Concretament, les obres d’urbanització, que tindran una durada aproximada de 3 mesos, suposaran la creació de 160 noves places en bateria ubicades en el vial que es troba entre l’edifici de Rectorat i la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques i en la zona compresa entre l’edifici de Biblioteca i l’edifici TI de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals.

Aquesta mesura s’ha posat en marxa amb motiu de la construcció de la Facultat de Ciències de la Salut perquè aquestes obres no comporten una reducció en el número total de places d'aparcament del campus, que actualment ascendeix a 3.914. D’aquesta manera, es facilitarà l'aparcament en les zones pròximes a l'Àgora, la Biblioteca, el Rectorat, la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals i la Facultat de Ciències de la Salut. Aquesta és la primera de diverses actuacions que es realitzaran al llarg de l'any per a la millora de la mobilitat i el aparcament en el campus.

No obstant això, cal destacar que el campus de l’UJI és accessible a través d’una àmplia oferta de serveis de transport públic com ara la xarxa d’autobusos, el tram o el préstec de bicicletes Bicicas. A més, des de la Universitat es fomenta la mobilitat sostenible a través d’iniciatives com ara el préstec de bicicletes del Servei d’Esports.