Arranca una nova edició del programa d'emprenedoria Explorer de Banco Santander a la Universitat Jaume I

28/06/2022 | SCP

Banco Santander, al costat del Centre Internacional Santander Emprenedoria (CISE) i la Universitat Jaume I, a través de la Càtedra INCREA d'Innovació, Creativitat i Aprenentatge, llança la XV edició del programa Explorer amb l'objectiu de fomentar l'emprenedoria jove i donar suport a la conversió d'idees en projectes i solucions. Enguany el programa s'amplia a vuit països amb la incorporació del Regne Unit i l'Uruguai.

Explorer, amb una duració de 12 setmanes i dirigit a joves de 18 a 31 anys, permet als participants connectar amb una comunitat internacional, rebre formació en línia amb metodologia learning by doing, mentoria per part d'experts, validar la idea de negoci i desenvolupar les habilitats necessàries per a transformar-la en una solució viable i sostenible. El termini d'inscripció finalitza l'11 d'agost i pot sol·licitar-se en https://link.explorerbyx.org/4np8

La comunitat internacional de networking es basa en sessions de Q&A amb experts, alumni Explorer i la interacció en plataformes socials. En aquests fòrums s'afermen conceptes com ara la validació dels models de negoci, projeccions financeres, creació de landing page o pitch comercial. A més, els participants parlen sobre emprenedoria i mostren les seues idees davant fundadors d'empreses emergents i experts de rellevància internacional.

Existeix un al·licient afegit a tot aquest procés d'aprenentatge: els equips que lideren els projectes més destacats de la present edició gaudiran de l'Explorer Trip, una setmana d'immersió al costat de centenars d'emprenedors en un reconegut hub d'innovació europeu.

En els onze anys d'història d'Explorer, s'han secundat més de 8.000 projectes emprenedors. L'any passat el programa va comptar íntegrament amb 1.000 projectes d'emprenedoria i la participació femenina va assolir el 43,1%, superant la mitjana de convocatòries anteriors, que fregava el 30%.

Més informació en: