Publicacions de l'UJI participa en la Fira del Llibre de Granada

13/05/2022 | SCP

Publicacions de la Universitat Jaume I participa juntament amb altres 47 editorials d'universitats i centres d'investigació espanyols en la 40 Fira del Llibre de Granada, convidades un any més per Editorial Universidad de Granada que aconsegueix presentar al públic amb aquesta iniciativa, a més de les seues publicacions, les novetats i llibres més demandats de les seues homòlogues de la resta d'Espanya. La fira se celebrarà del 13 al 22 de maig de 2022.

Fins a 445 títols diferents componen l'oferta que estarà disponible en la caseta d'Editorial UGR. Abasten les més variades àrees de coneixement: Arqueologia i Prehistòria, Belles
Arts, Biblioteconomia i Documentació, Ciències Polítiques, Comunicació, Dret, Economia, Educació, Filosofia, Història, Lingüística, Literatura i Filologia, Sociologia, Ciències, Enginyeries i Medicina.

Són llibres dirigits a la comunitat universitària i científica, però destaquen també les obres dirigides a estendre la cultura de la universitat més enllà de les aules i els campus i impulsar la cultura científica en el conjunt de la societat, missions totes dues de les editorials universitàries.