28/11/2022 | SCP

L’artista grafiter Lucas Adrián Rocher ha estat l’encarregat de pintar l’obra relacionada amb el projecte que coordina la Universitat Jaume I titulat «L’art com a eina per a conscienciar la societat: desenvolupament d’una campanya de màrqueting social» en què participa estudiantat d’ADE i del doble grau d’ADE i Dret de l’assignatura optativa «Màrqueting social i polític».

El grafit s’ha pintat al claustre de l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Castelló (EASD), que col·labora en aquest projecte amb l’estudiantat de fotografia, sota la direcció del professor José Antonio Arias.

L’obra, que estarà exposada en les instal·lacions de l’EASD durant els propers mesos, té com a objectiu conscienciar els més joves sobre les conseqüències negatives que té apostar diners. Aquest comportament s’ha incrementat amb la facilitat que atorga Internet i s'anomena ludopatia online o ludopatia digital.

«L’art com a eina per a conscienciar la societat: desenvolupament d’una campanya de màrqueting social» és un dels projectes finançats pel programa UJI-encultura de la universitat pública de Castelló.

Fotonotícia