El CD Castellón visita la Universitat Jaume I

23/11/2022 | SCP

La directiva del CD Castellón ha realitzat una visita institucional a la Universitat Jaume I (UJI) i s'ha reunit amb el vicerector d'Infraestructures i Sostenibilitat, Vicent Cervera, de qui depén el Servei d'Esports de l'UJI.

Durant la reunió, Vicent Cervera ha expressat que agraeix la visita de la nova directiva del CD Castellón, els ha desitjat molta sort en l'àmbit esportiu i professional, i ha destacat «l'interès de la universitat a col·laborar amb el club en totes aquelles iniciatives que puguen beneficiar la comunitat universitària i la societat de Castelló».

Per part seua, l'assessor personal de la presidència del Club Esportiu Castelló, Richard Bentley, s'ha mostrat sorprès per «les dimensions i el nivell d'una universitat de reconegut prestigi». Bentley ha explicat que «volem que la comunitat universitària forme part del projecte que Bob Voulgaris té per al club. En la universitat està el coneixement, però també la passió per l'esport. Per a nosaltres serà un honor establir llaços futurs de cooperació amb una institució tan rellevant com l'UJI». «Sabem -ha dit Bentley- que l'UJI és locomotora de la transformació socioeconòmica de la província i volem ajudar en aqueixa tasca».

En l'acte, al qual també han assistit els membres de la directiva Robin Taylor i Ramón Villaverde, acompanyats pel director de Relacions Institucionals, Pepe Mascarell, s'ha fet lliurament al vicerector de la samarreta que commemora el centenari del Club.