13/09/2021 | SCP

L'Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) i la Universitat Jaume I de Castelló uneixen les seues forces per a visibilitzar el treball de recerca en la lluita contra el càncer, coincidint a més amb els 50 anys de la Fundació Científica. Un dels primers actes per a commemorar aquest aniversari és l'exposició de cartelleria «+ Investigación + Vida» inaugurada avui al vestíbul de la Facultat de Ciències de la Salut, a càrrec de la vicerectora d'Estudiantat i Compromís Social, Inmaculada Rodríguez; el degà de la Facultat de Ciències de la Salut, Rafael Ballester, i membres de la junta provincial de l’AECC.

El projecte recull les 10 fites d'investigació més destacades per a l'AECC en els últims 10 anys acompanyats d'un contingut digital a través d'un QR. Així mateix, la mostra dona a conèixer les beques predoctorals per a investigació oncològica que impulsa l’AECC des de Castelló.

L'exposició té com a objectius integrar la investigació en càncer en la societat, emmarcar aquesta activitat dins del mes de la investigació en càncer, donar visibilitat al treball de l’AECC en investigació i, sobretot, «crear cultura científica» entre l'estudiantat de l'UJI. «Amb aquesta exposició volem obrir les portes de la investigació a la població estudiantil, integrant la imatge d'investigació AECC en un espai tan emblemàtic com la Facultat de Ciències de la Salut», apunten fonts de l'ONG.