L’UJI convoca la segona edició del Premi UJI «Irreductibles» de creació literària

12/03/2021 | SCP

La Universitat Jaume I, a través del vicerectorat de Cultura i Relacions Institucionals i en el marc del model cultural propi UJI-encultura, ha convocat la segona edició del Premi UJI «Irreductibles», premi literari vinculat a les activitats de l’Aula del Servei d’Activitats Socioculturals «Taller d’escriptura creativa» amb el qual es pretén estimular la creació literària.

Podran participar en aquesta convocatòria les persones que formen part de la comunitat universitària, membres de SAUJI i les persones inscrites en les aules de formació del SASC durant aquest curs acadèmic. Els treballs presentats hauran de ser textos d’humor per a alçar l’ànim durant la crisi sanitària en les dues modalitats contemplades: narrativa, amb una extensió màxima de 20 línies, i poesia, amb una extensió de no més de 20 versos. A més, hauran de ser originals i inèdits i no haver estat premiats en cap altre certamen ni publicats en cap mitjà en línia o imprès. Cada autor o autora participant podrà presentar un únic treball optant per una de les modalitats.

Les propostes s’han de presentar al Registre General de la Universitat seguint les indicacions descrites en la convocatòria abans del 10 de maig de 2021.

S’atorgaran dos premis per a cada modalitat: un primer premi, en el qual el guanyador o guanyadora obtindrà un diploma acreditatiu, un lot de llibres i la publicació de l’obra en el llibre Irreductibles i en l’edició digital en la pàgina web del Taller d’Escriptura Creativa de l’UJI: http://pliegosvolantes.blogspot.com/, i un segon premi, finalista, en el qual l’autor o autora obtindrà un diploma acreditatiu i la publicació de l’obra en el llibre Irreductibles i en l’edició digital en la pàgina web del Taller d’Escriptura Creativa de l’UJI.

El jurat valorarà la qualitat, originalitat i humor dels textos presentats.

Bases de la convocatòria