L'Aula Fundació Banc Sabadell de Promoció del Talent premia l'estudiantat excel·lent de la Universitat Jaume I

10/12/2021 | SCP

L’Aula Fundació Banc Sabadell de Promoció del Talent de la Universitat Jaume I ha atorgat avui els premis a les millors notes en la prova d’accés a la universitat així com a les millors pràctiques del programa Estudia i Investiga 2021. En total, s’han lliurat 18 guardons a l’estudiantat i vuit premis a grups d’investigació. L’acte ha estat presidit per la rectora Eva Alcón; la directora de l’oficina principal de Castelló de Banc Sabadell, Mireia Miravent, i la vicerectora d'Estudis i Docència, Isabel García.

En la categoria de proves d’accés a la universitat del curs acadèmic 2020-2021 s’ha distingit amb un diploma i un premi a Santiago Díaz de Rábago Aguirre, Maria Lumbreras Catala, Noa Barreda Marín, Alicia Montagud Teijelo, Núria Garí Balaguer, Elena Martínez Amat, Judit Tena Miralles, Alberto Martínez Herrero, Beatriz Ferrandis Martín i Denisa Tabita Stresina.

En el programa «Estudia i Investiga», amb 13 treballs presentats, s’han concedit vuit guardons a les millors pràctiques a: Carla Tomàs Portalés, per la Facultat de Ciències de la Salut; Silvia Blasco Zarzoso, Josua Alejandro Velasco Prieto i Ferran Galante Causanilles, per l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals; Carlos Gómez Pitarch, per la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques; i María de Marcos Martí, María Palomar Ferrer i Mariola García Salvador, per la Facultat de Ciències Humanes i Socials.

Els guardons també han reconegut la tasca dels grups d’investigació en el programa «Estudia i Investiga». En aquesta edició els premiats han estat: IDAP – Personalitat i Psicopatologia; Química de l’Estat Sòlid; PIMA – Polímers i Materials Avançats; Q-AMS – Química Analítica en Salut Pública i Medi Ambient; Anàlisi Econòmica: Aplicacions d’Economia Industrial i Internacional; MEICRI – Millora Educativa i Ciutadania Crítica i PRE-EINA – Estudis Interdisciplinaris i Noves Aplicacions en Prehistòria.

El programa «Estudia i Investiga» porta en funcionament des del curs 2008-2009 i compta actualment amb 192 participants en 85 grups i instituts d'investigació. El seu principal objectiu és oferir una formació complementària als estudis de grau, desenvolupant a través de la tutorització dels membres de l'equip d'investigació competències de comunicació, treball en equip, ús i gestió dels recursos de la informació i bases de dades científiques, tractament de dades i resultats, entre altres.

Aquest reconeixement de l'Aula Fundació Banc Sabadell de Promoció del Talent té com a principal objectiu promoure el talent entre els joves universitaris del centre públic de la província de Castelló i fomentar la realització d’accions i activitats per a promoure la innovació entre els membres de la comunitat universitària de la Jaume I.

Fotografies