InnoQubit, la firma d'Espaitec que ofereix solucions digitals per a la gestió empresarial L'empresa té com a objectiu ajudar el sector empresarial a digitalitzar les seues operacions per a ser més competitiu i resilient

01/12/2021 | SCP

InnoQubit, companyia instal·lada a Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I de Castelló, naix amb la missió de liderar la transformació digital que les empreses demanen per a aconseguir la seua supervivència i sostenibilitat. La tecnològica castellonenca desenvolupa solucions per a la digitalització empresarial, i facilita que les companyies obtinguen major capacitat d'adaptació i siguen més competitives en l'actual època de transformació digital.

La firma castellonenca aporta software empresarial per a ajudar a la digitalització de pimes i grans corporacions. En paraules del CEO de la companyia, Ramón Rautenstrauch, la missió d'InnoQubit «és oferir les millors solucions per a cobrir les necessitats digitals en tot el sector empresarial i ajudar-lo en el seu procés de transformació». Per a això, la companyia disposa d'una varietat de solucions integrades amb els principals ERPs (Microsoft Dynamics 365 Business Central i Finance, Microsoft Navision i Axapta, SAP, Sage X3, etc.) que es poden utilitzar en la seua versió stand-alone, independent del sistema utilitzat.

Solucions integrades en ERPs (Enterprise Resource Planning)

InnoQubit ofereix al mercat 33 solucions publicades en Microsoft AppSource, dues soluciones stand-alone i Besepa, la solució més eficaç per a la gestió de domiciliacions.

Besepa: solució que automatitza de manera intel·ligent la gestió i custòdia de les domiciliacions i mandats SEPA, el report d'errors i la tramitació de rebutjos i devolucions.

IQSign i el connector amb ERPs: solució que permet signar digitalment qualsevol document PDF (factures, contractes, pressupostos, nòmines, etc.), configurant la posició, grandària i informació de la signatura. Només fa falta un certificat digital vàlid i usant el connector es pot signar directament des de l'ERP.

Docuten i el connector amb ERPs Docuten eSign: solució per a signar tota mena de documents d'una manera ràpida, senzilla i mitjançant qualsevol dispositiu. Docuten compleix el Reglament Europeu (910/2014) de signatura electrònica eIDAS, així com altres legislacions internacionals.

Emburse Captio i el connector amb ERPs Emburse Captio Connect: solució per a automatitzar la gestió de totes les despeses d'empresa en compliment amb la legislació espanyola i europea. Integració comptable entre l'ERP i la plataforma de despeses en línia d'Emburse Captio.

InnoQubit

L'empresa tecnològica ofereix software empresarial com a solució independent o integrada en els principals ERP (Enterprise Resource Planning). Per a això InnoQubit compta amb un equip de professionals amb una sòlida experiència en el sector de la tecnologia, integrat pel CEO, Ramón Rautenstrauch; l'innovation lead, Carlos Rodríguez; el CSO, Ignacio Sainz de Baranda; el commercial manager, Guillermo Barrera, i la CMO, Irene Benito.

InnoQubit, a més de crear software per al sector empresarial, té la visió de democratitzar l'accés a la computació quàntica en totes les organitzacions. Des de la direcció de la companyia estan convençuts que l'aplicació real de la computació quàntica està més prop del que puga semblar, la qual cosa provocarà un canvi de paradigma. La digitalització de les empreses és el primer pas perquè les companyies es preparen per a avançar de manera exponencial. Una vegada impulsat aquest avanç, s'implementarà un departament d'R+D+i en l'empresa, el qual ja ha començat a explorar vies de col·laboració conjunta amb Espaitec i la Universitat Jaume I.