La Universitat Jaume I participa com a jurat en els Premis als llibres millor editats

23/11/2021 | SCP

La Universitat Jaume I ha participat en el lliurament dels Premis als llibres més ben editats i a la tasca de les llibreries valencianes que s’han atorgat amb motiu de la commemoració, el 20 de novembre, del Dia del Llibre Valencià.

L’acte de lliurament ha sigut a càrrec de la secretària autonòmica de Cultura i Esport, Raquel Tamarit, i la directora general del Llibre, Carmen Amoraga. A més, en representació de la Universitat Jaume I i com a membre del jurat, ha estat present l'editora Carme Pinyana.

Els premis han recaigut en: Diari gràfic del confinament. A casa (Onada Edicions), com a llibre millor editat en 2020; El cap ple de pardals (Litera libros), com a llibre millor il·lustrat en 2020; L’era d’Aquari (Andana Edicions), en la categoria de millor còmic editat en 2020; Pandora du sort (Edicions del Bullent), com a llibre infantil millor editat en 2020, i Extrañeza y maravilla: una enciclopedia de juguete en tiempos de confinamiento (Mediavaca), en la categoria de llibre juvenil millor editat en 2020.

Així mateix, s'ha distingit a la Llibreria Fan Set (València) amb el Premi 2021 a la trajectòria d’una llibreria, i a la Llibreria La Rossa (València)  amb el Premi 2021 a la llibreria més innovadora.