L'UJI rep el premi Faro Compromís Social de PortCastelló

25/11/2021 | SCP

La Universitat Jaume I ha rebut el premi Faro Compromís Social que atorga l'Autoritat Portuària de Castelló per la campanya #SomUJIcontraCOVID, impulsada amb l'objectiu de recaptar fons per a projectes socials contra els efectes provocats per la pandèmia en la província, com són un fons de beques per a l'estudiantat amb especials dificultats econòmiques o el desenvolupament de diversos projectes d'investigació per a combatre els efectes de la COVID-19. La rectora, Eva Alcón, ha sigut l'encarregada de recollir el guardó en la gala de lliurament dels premis.

#SomUJIcontraCOVID ha sigut la primera campanya institucional de micromecenatge llançada per l'UJI en els seus 30 anys d'història i va aconseguir recaptar 73.200 euros gràcies al suport de 425 donacions de particulars.

Els premis Faro tenen com a finalitat reforçar el sentit de pertinença a la Comunitat Portuària de Castelló, contribuir al coneixement en diferents àmbits i reconèixer els mèrits del treball realitzat. La seua primera edició es va celebrar en 2016, per a commemorar els 114 anys de la creació del port de Castelló.

Més informació dels premis