Espaitec celebra la segona jornada d'Innovatossals amb Microsoft, Telefónica, Iberdrola i PlayStation Talents

22/10/2021 | SCP

El pròxim dimarts 26 d'octubre de 2021 tindrà lloc la segona i última jornada d'Innovatossals 2021, el lloc de trobada entre persones expertes en innovació organitzat per Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I de Castelló. Aquesta activitat s'emmarca dins del programa d'activitats de Castelló Global Program, el programa de creixement i acceleració per excel·lència de la província de Castelló, i que compta amb el cofinançament de la Diputació de Castelló i amb À Punt com a mitjà oficial.

L'objectiu és que executius i executives d'empreses de la província de Castelló coneguen quines estratègies d'innovació estan duent a terme diferents empreses de rellevància que desenvolupen la seua activitat tant en l'àmbit nacional com internacional. Per això, durant la segona jornada participaran Alberto Pinedo, National Technology Officer de Microsoft; Irene Gómez, Open Innovation Director de Telefónica; Eduardo Jiménez, responsable de Promoció de Projectes d'Innovació d'Iberdrola, i Daniel Sánchez, director de Producció i Innovació de PlayStation Talents, marca global de PlayStation. En finalitzar les ponències empresarials tindrà lloc una taula redona on els assistents podran realitzar preguntes entorn dels temes tractats.

En paraules del gerent de la Fundació General de la Universitat Jaume I i director d'Espaitec, Juan Antonio Bertolín, «l'esdeveniment Innovatossals pretén ser un espai obert de reflexió, d'interacció entre professionals de la innovació on intercanviar impressions, experiències i coneixement en metodologies, lliçons apreses que permeten millorar la competitivitat empresarial a través de la innovació i la tecnologia. És una oportunitat sense precedents perquè les empreses del nostre territori maduren les seues estratègies d'innovació de cara a les noves tendències tecnològiques i les necessitats de nous mercats».

Per a participar en la segona jornada, que es podrà seguir de manera virtual a través de zoom, és necessari inscriure's prèviament en www.castellonglobalprogram.com

INNOVATOSSALS

En la primera edició d'Innovatossals, que es va celebrar entre octubre i novembre de 2020, va reunir representants d'empreses expertes en innovació com Airbus, Talgo, IBM, Asti, Innoget, BSH España, Grup Premo, Correus, Grup Gimeno i Nesplora.

En l'edició d'Innovatossals 2021, durant la primera jornada, realitzada el 19 d'octubre, també van participar altres professionals experts en innovació com Isaac Hernández, Country Manager de Google Cloud Espanya i Portugal; Alberto del Sol, director de Màrqueting i Innovació de Vodafone Business; Pedro Marín, responsable de la Unitat de Realitat Estesa d'Accenture, i Javier Calpe, Design Center Manager d'Analog Devices.