L'UJI participa en la primera edició digital de la fira Study in Europe

30/09/2020 | SCP

La Universitat Jaume I participa en la primera edició digital de la fira d'educació superior Study in Europe que se celebra a Singapur i que va inaugurar la seua 14a edició el passat 26 de setembre. Aquesta fira té com a objectiu connectar als estudiants internacionals amb universitats, oportunitats d'investigació i beques oferides en tota Europa.

És la primera vegada que l'UJI participa en aquesta fira, en el marc de la seua estratègia d'internacionalització i amb l'objectiu de promocionar la seua oferta de postgrau en el sud-est asiàtic. En aquesta primera edició digital estan representats un total de 20 països europeus i l'UJI és una de les 16 institucions d'educació superior espanyoles que participa en l'estand d'Espanya. Aquesta acció permetrà atraure estudiantat internacional, ja que més de 120.000 estudiants estrangers decideixen cursar estudis oficials a Espanya cada any.

En aquesta primera edició digital de Study in Europe, l'estudiantat pot participar en xats en viu i sessions de seminaris web amb assessors educatius dels països europeus participants, així com amb representants d'universitats per a conéixer més sobre totes les opcions d'estudi disponibles a Europa.

L'actual situació d'incertesa a causa de la pandèmia mundial provocada per la COVID-19 requereix que l'UJI adapte la seua estratègia de promoció internacional amb l'objectiu d'atraure a l'estudiantat interessat a vindre a estudiar a Espanya. Per això, la Universitat Jaume I participa en les principals fires virtuals celebrades en les diferents zones estratègiques, com la fira virtual «Estudiar en España», dirigida a estudiantat d'Amèrica del Sud, celebrada en passat 23 de setembre.