BP se suma a la campanya #SomUJIcontraCOVID de la Universitat Jaume I

21/09/2020 | SCP

BP Oil España s’uneix com a mecenes a la campanya #SomUJIcontraCOVID de la Universitat Jaume I, la campanya extraordinària de captació de fons impulsada per la universitat pública de Castelló, amb la qual es vol contribuir a pal·liar els efectes negatius que està provocant i provocarà la pandèmia de la COVID-19 en la comunitat universitària i la societat.

L’aportació de BP es destinarà al projecte de la campanya que més ho necessite. Els tres projectes que s’han posat a disposició dels donants són: un fons de beques per a estudiants amb problemes econòmics i familiars a causa de la pandèmia, un projecte d'investigació per al desenvolupament d'un fàrmac antiviral contra la COVID-19 i un estudi per analitzar i reduir els riscos de contagi amb COVID-19 als quiròfans hospitalaris.

BP forma part del patronat de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa i del Consell Social  i col·labora amb la Universitat Jaume I amb diversos projectes com la Càtedra BP de Medi Ambient Industrial, la promoció de la ciència i realitzant diversos projectes d’investigació amb l’UJI.

Sobre la refineria BP Castelló

La refineria de Castelló porta més de 50 anys contribuint al desenvolupament de Castelló i de la Comunitat Valenciana. Des dels seus inicis ha sigut un motor de desenvolupament econòmic i industrial per al seu entorn. Actualment, BP és la segona empresa amb major facturació de la Comunitat Valenciana i la primera de la província de Castelló. Generadora d'ocupació de qualitat, compta amb 480 empleats, 1.400 contractistes i genera unes 2.000 ocupacions indirectes.

La refineria subministra el 85% de la demanda de combustibles de la Comunitat Valenciana i les Illes Balears. A l'activitat econòmica, suma la seua activa política de Responsabilitat Social Empresarial, secundant i patrocinant diversos col·lectius culturals, esportius i socials de la província de Castelló com ara la Càtedra BP de la Universitat Jaume I o la Marató de BP de Castelló, entre altres.

Sobre BP

BP està present a Espanya des de 1954, compta amb prop de 900 empleats, més de 670 estacions de servei i és una de les principals empreses energètiques del país. BP ocupa el tercer lloc en el mercat petrolífer espanyol, amb una quota de mercat entorn del 8%; i manté a més una posició destacada en el mercat industrial del gas natural.

BP és una de les majors companyies energètiques mundials, proporciona servei a milions de clients cada dia en més de 70 països en cinc continents i compta amb 74.500 empleats. Les seues principals activitats són exploració i producció; refinament i màrqueting. A través d'aquestes activitats, BP proveeix carburant per al transport; energia per a calefacció i llum; serveis de comercialització i productes petroquímics per a una varietat d'aplicacions.

BP és una empresa compromesa amb el desenvolupament sostenible i té la ferma determinació de jugar un paper clau en la transició cap a una economia amb baix contingut de carboni, a través de l'eficiència energètica, la investigació científica i el desenvolupament tecnològic, àrees totes aquestes en les quals està invertint per al futur.

Més informació: www.somujicontracovid.uji.es

Fes-te’n donant: https://bit.ly/2zmict3