El Col·legi de Químics de la Comunitat Valenciana col·labora en la campanya #SomUJIcontraCOVID

07/09/2020 | SCP

L’Il·lustre Col·legi Oficial de Químics de la Comunitat Valenciana (ICOQCV) col·labora en la campanya extraordinària de captació de fons contra la COVID-19 de la Universitat Jaume I #SomUJIcontraCOVID. Aquesta campanya, que es troba en la segona fase, s’estendrà fins al 18 de setembre i els recursos obtinguts es destinaran a tres projectes, un fons de beques per a estudiantat amb problemes econòmics i familiars a causa de la pandèmia, i dos projectes d'investigació contra la COVID-19.

L’Il·lustre Col·legi Oficial de Químics de la Comunitat Valenciana agrupa els doctors, llicenciats i graduats en Química que exerceixen la seua professió a la Comunitat Valenciana. Recull també altres professions eixides de l'antic tronc de la Llicenciatura de Químiques, com són Enginyeria Química, Bioquímica, Ciències Ambientals i Tecnologia dels Aliments.

El Col·legi, juntament amb l’Associació de Químics de la Comunitat Valenciana, presta una important sèrie de serveis al llarg de tota la vida professional, especialment pel que fa a cerca d'ocupació i la formació. Així, facilita la inserció professional de les persones que tot just s'han llicenciat.

Més informació: www.somujicontracovid.uji.es

Fes-te’n donant: https://bit.ly/2zmict3