Caixalmassora se suma a la campanya #SomUJIcontraCOVID de la Universitat Jaume I

27/07/2020 | SCP

L’entitat Caixalmassora s’uneix com a mecenes a la campanya #SomUJIcontraCOVID de la Universitat Jaume I. La campanya extraordinària de captació de fons impulsada per la universitat pública de Castelló té com a objectiu pal·liar els efectes negatius que està provocant i provocarà la pandèmia de la COVID-19 en la comunitat universitària i la societat. Els recursos obtinguts es destinen a tres projectes, un fons de beques per a estudiants amb problemes econòmics i familiars a causa de la pandèmia, i per a dos projectes d'investigació contra la COVID-19.

Caixalmassora, que forma part del Patronat de la Fundació Universitat Jaume I–Empresa, sempre bolcada a col·laborar amb qualsevol activitat que servisca per a millorar el seu entorn i les seues gents, aposta en aquesta ocasió per donar suport a un projecte que pretén pal·liar la incidència d'aquesta terrible pandèmia. L'entitat, la labor social de la qual comprèn múltiples  facetes, manté una relació directa amb l'UJI i amb el món acadèmic i cultural. D'aquesta relació, que ja porta uns anys donant fruits, d'una manera o una altra, som tots beneficiaris. El món educatiu i el món de l'economia , de la mà de la Universitat Jaume I i de Caixalmassora, uneixen esforços per a intentar minimitzar les terribles seqüeles de la COVID-19.

Més informació: www.somujicontracovid.uji.es

Fes-te'n donant: https://bit.ly/2zMict3