Macer se suma a la campanya de captació de fons #SomUJIcontraCOVID

20/07/2020 | SCP

L'empresa Macer se suma com a col·laboradora en la campanya extraordinària de captació de fons #SomUJIcontraCOVID impulsada per la Universitat Jaume I per a pal·liar els efectes, tant econòmics com sanitaris, que està provocant la pandèmia de la COVID-19 en la comunitat universitària i la societat.

Els recursos obtinguts amb aquesta campanya es destinen a tres projectes: un fons de beques per a donar suport a l'estudiantat més vulnerable i dos projectes d'investigació que desenvolupen noves eines preventives i terapèutiques davant la pandèmia. La contribució de Macer, realitzada a la campanya genèrica, es destinarà al projecte que més ho necessite.

Macer, fundada en 1973, és una empresa de referència en el sector del disseny, desenvolupament i producció de motles per a rajoles ceràmiques. Adherida a Asebec, l'Associació Espanyola de Fabricants de Maquinària i Béns d'Equip, aquesta empresa tecnològica treballa per al 90% de les empreses del sector tauleller espanyol i el 40% de la seua facturació correspon a l'exportació, amb clients en tots els països amb indústria ceràmica. Líder indiscutible en la fabricació de motles per a rajoles ceràmiques, més de 40 patents desenvolupades, i quatre premis ALFA atorgats a Cevisama avalen el treball de Macer.

Més informació: www.somujicontracovid.uji.es

Fes-te'n donant: https://bit.ly/2zmict3