L'Oficina d'Informació i Registre reprén el servei d'atenció presencial amb cita prèvia

02/06/2020 | SCP

L'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus) de la Universitat Jaume I ha représ el servei d'atenció presencial a partir del dilluns 1 de juny amb cita prèvia. L'horari és de 9 a 14 hores i per a sol·licitar cita cal fer-ho a través de la següent web: https://qsige.uji.es/citaprevia/index.html#!/home, en el cas del servei d'informació. Pel que fa al registre es pot demanar la cita enviant un missatge a registre@uji.es.

Així mateix, InfoCampus continua oferint atenció telefònica (964 387 777) i telemàtica a través del correu electrònic info@uji.es.

L'Oficina d'Informació i Registre és fruit del constant procés de modernització de la Universitat Jaume I per a acostar als usuaris i usuàries els seus serveis. Entre les seues funcions destaquen centralitzar la difusió de la informació de la Universitat de forma actualitzada, prestar ajuda en la realització de qualsevol tràmit telemàtic en temes de competència de la Universitat, contribuir a l'impuls de l'administració electrònica de l'UJI, mantenir el portal de transparència, transferir trucades telefòniques, fer costat al Registre i confrontar i compulsar documents, entre altres.