La rectora de l’UJI signa el conveni per a convocar el VIII premi de poesia Manel Garcia Grau

08/04/2020 | SCP

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, ha signat el conveni per a la convocatòria del VIII Premi de Poesia Manel Garcia Grau, que se celebra biennalment, amb la col·laboració de l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana, l’Associació Cultural El Pont Cooperativa de Llibres i Perifèric Edicions.

El premi Manel Garcia Grau de poesia pretén impulsar el conreu de la poesia i recordar la figura de l'escriptor, activista i professor de Filologia de la Universitat Jaume I.

Amb aquesta finalitat, i amb la col·laboració de les entitats signants i el Vicerectorat de Cultura i Relacions Institucionals, la Universitat Jaume I de Castelló convoca biennalment el premi de poesia Manel Garcia Grau per tal de contribuir a la dinamització de la producció poètica en llengua catalana, fer difusió i promoció de les obres, fomentar l’hàbit lector i promoure la figura i l’obra de l’escriptor.

La Universitat Jaume I convocarà públicament el premi a través del Diari Oficial de la Generalitat Valenciana amb un termini de tres mesos, com a mínim, per a la presentació d’originals. Així mateix, amb la convocatòria pública es donaran a conèixer les bases per les quals es regirà la participació i organització del certamen. El guardó té una dotació econòmica de 3.000 euros.