El Servei d’Esports de l’UJI posa en marxa el projecte «Quarantena en forma»

24/03/2020 | SCP

La Universitat Jaume I, a través del seu Servei d'Esports, ha posat en marxa el projecte «Quarantena en forma» amb l’objectiu d'ajudar la comunitat universitària i públic en general a realitzar activitat física durant la quarantena del coronavirus mitjançant sessions d’activitat física en línia.

«Quarantena en forma» proposarà setmanalment sessions diàries d’activitats com ara fitness, ioga o Pilates entre d’altres. A banda de les activitats clàssiques de fitness, el Servei d'Esports també ha programat sessions per a públic infantil i persones majors.

Aquesta iniciativa es complementa amb els vídeos llançats recentment pel programa «Treball saludable», impulsat pel Vicerectorat de Campus i Vida Saludable, el Servei d’Esports i el programa UJI Hàbitat Saludable, i que permeten realitzar gimnàstica suau des de qualsevol lloc  i a qualsevol hora per treballar grups musculars de totes les parts del cos.

Quarantena en forma

Programa «Treball saludable»