L'alumnat del Grau en Traducció i Interpretació de l’UJI rep la visita de l’Associació d’Implantats Coclears de la Comunitat Valenciana

12/03/2020 | SCP

L'Associació d’Implantats Coclears de la Comunitat Valenciana ha realitzat una visita a la Universitat Jaume I emmarcada en l'assignatura de Traducció Audiovisual i Accessibilitat, impartida per la professora Irene de Higes, del Grau en Traducció i Interpretació. Amb aquesta activitat, s’ha donat a conèixer a l’alumnat d’aquesta titulació la situació dels seus associats i el que implica tindre pèrdua auditiva.

La Associació d’Implantats Coclears de la Comunitat Valenciana té com a objectiu atendre a les persones implantades i a les seues famílies per a aconseguir la seua plena inclusió.