Una publicació de l'UJI és inclosa en el catàleg del United States Holocaust Memorial Museum El llibre «Virtudes Cuevas. Una superviviente del campo de concentración alemán de Ravensbrück» també s'inclou en els catàlegs de prestigioses universitats nord-americanes

17/02/2020 | SCP

La publicació Virtudes Cuevas. Una superviviente del campo de concentración alemán de Ravensbrück, de la investigadora Amalia Rosado, editada pel Servei de Comunicació i Publicacions de la Universitat Jaume I en 2018, s'ha inclòs en el catàleg del United States Holocaust Memorial Museum, entitat de referència a nivell mundial per a l'estudi i la investigació de l'Holocaust.

L'obra tracta sobre la deportació de republicanes espanyoles prenent com a referent a la valenciana supervivent del camp de concentració alemany de Ravensbrück Virtuts Cuevas i les seues vivències en la Guerra Civil Espanyola i en la Resistència Francesa.

La publicació forma part ja de les col·leccions d'importants biblioteques públiques com la de Baviera a Alemanya, Nova York o la Biblioteca del Congrés dels Estats Units, així com del catàleg de prestigioses universitats nord-americanes com Yale, Princeton, Columbia o Standford. Altres institucions de referència en la investigació sobre l'Holocaust com la biblioteca Sefarad inclouen l'obra com a document per a la investigació de l'antisemitisme.

Publicació

Enllaç a la referència de l'obra en el catàleg de la USHMM (United States Holocaust Memorial Museum)

Enllaç a Worldcat.org on pot veure en quines universitats i biblioteques es troba el llibre amb els seus respectius enllaços.