El butlletí Unebook destaca el títol «La fiesta renacentista» de Publicacions UJI com a llibre de la setmana

07/12/2020 | SCP

El llibre «La fiesta renacentista» de Publicacions de la Universitat Jaume I ha sigut elegit com a llibre de la setmana pel butlletí informatiu Unebook, una plataforma de llibres universitaris on hi ha una setantena d’editorials acadèmiques i universitàries de tot l’Estat espanyol. El butlletí s’envia a un total de 18.000 destinataris nacionals i internacionals.

És el darrer títol de la col·lecció biennal «Triunfos barrocos», el número 6, dirigida pel catedràtic d’Història de l’Art Víctor Mínguez que ha estat mereixedora de diversos premis d'edició, i que s'ofereix en versió impresa i també electrònica. El llibre ha eixit publicat en commemoració del 500 aniversari de la coronació a Aquisgran de l'emperador Carles V.