L’UJI i l’Ajuntament d’Onda continuaran impulsant conjuntament la formació, la cultura i la investigació

20/01/2020 | SCP

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, ha rebut hui la primera visita institucional de l’alcaldessa d’Onda, Carmina Ballester, per tal de refermar la col·laboració entre ambdues entitats. A la reunió també han assistit la vicerectora de Cultura i Relacions Institucionals, Carmen Lázaro, i el regidor de l’Àrea de Joventut, Innovació i Biblioteques, Vicente Bou.

Ballester ha manifestat la voluntat de «continuar any rere any amb la col·laboració que manté l’Ajuntament amb l’UJI a través de les activitats de l’Aula Universitària UJI-Vila d’Onda». En aquest sentit, Alcón ha assenyalat que aquest tipus d’accions contribueixen a la vertebració del territori fomentant la formació i la cultura en el mateix municipi». Així mateix, l’alcadessa d’Onda ha proposat possibles vies de treball conjunt en investigació en l’àmbit agrícola.

L’Aula Universitària UJI-Vila d’Onda, creada en 2017, té com a objectius promoure la realització d’activitats formatives, investigadores, divulgatives i culturals en el municipi d’Onda. D’aquesta manera, s’intenta potenciar la integració dels ciutadans de la població en la vida econòmica, social i cultural.

Fotografies