El 82,87% dels examinats a l’UJI en la convocatòria extraordinària de les PAU supera les proves

11/07/2019 | SCP

El 82,87% de l’estudiantat que s'ha presentat a la convocatòria extraordinària de les proves d’accés a la universitat (PAU) celebrades del 2 al 4 de juliol en la Universitat Jaume I de Castelló ha obtingut el resultat d'apte.

Dels 321 alumnes que s'han presentat a les proves en la fase obligatòria, 266 han aprovat en aquesta convocatòria. El percentatge d'aprovats és menor respecte de la mateixa convocatòria de juliol de l’any passat, en què va aprovar el 86,91% dels presentats.

Pel que fa a les notes, la mitjana en aquesta ocasió ha sigut de 4,97, més baixa que la de l’any anterior, que va ser 5,13.

L’estudiantat aprovat en les PAU coneixerà els resultats de la preinscripció via web el pròxim divendres 12 de juliol.