05/07/2019 | SCP

L'alumna del Màster en Enginyeria Industrial de la Universitat Jaume I de Castelló Laura Nebot Andrés ha representat Espanya en la competició europea REHVA Student Competition 2019, celebrada a Bucarest. Nebot ha aconseguit el segon premi amb el seu treball «Análisis y comparativa de sistemas de subenfriamiento en sistemas de refrigeración de CO2 en climas cálidos».

El seu projecte, tutoritzat per Rodrigo Llopis Doménech, presenta un estudi teòric i experimental que té l'objectiu d'aconseguir millorar el comportament de les plantes convencionals de refrigeració amb CO2.

La Federation of European Heating, Ventilation and Air Conditioning (REHVA), premia cada any l'estudiantat de grau o màster que presente la seua tesi sobre algun tema relacionat amb l'organització. El guanyador d'aquesta edició ha sigut el representant d'Alemanya, Jannis Mueller, amb el seu treball “Development of an adaptive aerofil contour for use as a fan blade”.

Nebot valora positivament l'evolució de la seua participació en el projecte que es va iniciar l'any passat, quan va obtenir el primer premi «ATECYR HVACR 2018», atorgat per l'Associació Espanyola de Climatització i Refrigeració. Aquest nomenament es va convertir en el passaport per a poder acudir a l'edició d'aquest any de la REHVA Student Competition 2019.