El professor associat de l’UJI Joan Ortí Ferreres, guardonat amb un accèssit en els premis «Grandes Profes, Grandes Iniciativas»

26/06/2019 | SCP

El professor associat del Departament d’Educació i Didàctiques Específiques de la Universitat Jaume I Joan Ortí Ferreres i l’exprofessor associat Pep Casanova Pairalo han sigut guardonats, entre més de 300 projectes, amb un accèssit en la VI edició dels premis «Grandes Profes, Grandes Iniciativas», impulsats per la Fundació Atresmedia, Samsung i la Universitat Internacional de València (VIU), en col·laboració amb la Fundació Orange.

Concretament, han sigut premiats per l’experiència «Heteroavaluació familiar» que duen a terme a l’Institut Sòl-de-Riu d’Alcanar (Tarragona), una iniciativa de motivació i èxit que té com a objectiu implicar les famílies en l’aprenentatge dels seus fills i filles de 1r i 2n d’ESO en l’avaluació de diversos aspectes de vida saludable. Així, el projecte ha comptat amb la participació de les famílies durant tot el curs escolar i s’han enregistrat una millora dels resultats acadèmics dels participants.

El lliurament dels premis d’aquesta edició va ser el dia 19 de juny a la seu de la Fundació Francisco Giner de los Ríos a Madrid.

Els premis «Grandes Profes, Grandes Iniciativas» busquen reconèixer i difondre projectes innovadors, inspiradors i de gran impacte que du a terme professorat i centres educatius i que tenen com a objectiu la millora de l’educació.