L’ESTCE acull una jornada sobre eixides professionals per al seu alumnat

20/05/2019 | SCP

La Càtedra d’Innovació Ceràmica «Ciutat de Vila-real» (CICCV), juntament amb l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals (ESTCE) de l’UJI, l’Associació Espanyola de Tècnics Ceràmics (ATC), l’Il·lustre Col·legi Oficial de Químics de la Comunitat Valenciana (ICOQCV) i l’Aula Torrecid han organitzat la jornada «Eixides professionals per l’alumnat de l’ESTCE» que s’ha desenvolupat divendres 17 de maig de 2019.

La jornada, inaugurada per la directora de l’ESTCE, Amelia Simó, ha comptat amb diferents xarrades sobre eixides professionals tant en l’àmbit de la recerca com en la indústria ceràmica. A més, el president de l’Associació de Tècnics Ceràmics (ATC), Juan José Montoro, ha presentat els Premis IMPULSA.

Fotonotícia