16/05/2019 | SCP

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa patrocinarà activitats del Club de Recursos Humans de Castelló, recentment constituït en associació, a través d'un contracte de patrocini publicitari pel qual la FUE-UJI col·laborarà en el finançament d'algunes iniciatives del Club com ara tallers, conferències o altre tipus d'esdeveniments.

Totes dues entitats es comprometen així a col·laborar en l'impuls d'accions que beneficien els professionals i persones en l'àmbit dels Recursos Humans. El Club va ser creat el juny de 2009 en el si de la FUE-UJI com una plataforma activa i dinàmica de persones que creuen en les persones. Des dels seus inicis, el Club de Recursos Humans ha aportat un valor afegit al panorama dels recursos humans i de la gestió de persones a Castelló, fomentant un espai obert de networking i un fòrum de referència on intercanviar idees, aconseguint portar personalitats de primer nivell als seus esdeveniments anuals, com ha sigut el cas d'Eduard Punset, Toni Nadal o Manuel Pimentel, entre altres.

Amb la signatura d'aquest acord, la Fundació Universitat Jaume I-Empresa i l'associació Club de Recursos Humans de Castelló desitgen donar continuïtat a una trajectòria conjunta que van iniciar fa 10 anys.