L’UJI assistirà a la Conferència Internacional de Revistes de Ciències Socials i Humanitats 2019

22/05/2019 | SCP

Publicacions de la Universitat Jaume I assistirà a la 9a Conferència Internacional sobre Revistes de Ciències Socials i Humanitats que tindrà lloc el 23 i 24 de maig del 2019 a la ciutat de Logronyo.

Aquesta edició se celebrarà sota el lema «Avaluació de publicacions científiques: fons tradicionals i noves propostes». S’hi abordaran aspectes com les noves propostes i categorització de les revistes científiques; diferències i similituds entre l'avaluació de monografies i revistes; les revistes en el sistema d'avaluació de l'activitat científica; polítiques editorials: autoavaluació i aprofitament de dades de citació; estratègies per incrementar l'impacte; internacionalització sobre l'avaluació de revistes; indicadors de qualitat no basats en cites o l’aplicació de mètriques sobre els articles, entre d’altres.

La Universitat Jaume I edita catorze revistes científiques en versió electrònica i també, en algun cas, en versió impresa, quatre de les quals han obtingut el segell de qualitat de la FECYT.

Repositori de Publicacions