Alumnat del Màster ELIT de l'UJI participa de nou en el Virtual Business Professional project

09/05/2019 | SCP

L'alumnat de la XIV edició del Màster Universitari en Llengua Anglesa per al Comerç Internacional / English Language for International Trade (ELIT) de la Universitat Jaume I ha participat, per tercer any consecutiu, en el Virtual Business Professional project (VBP), organitzat per la University of Southern California, juntament amb les empreses Google, Amazon i Starbucks.

En aquesta edició de 2019 han participat 653 estudiants de catorze universitats dels EUA, el Canadà, Alemanya, França, Finlàndia, Lituània i l'Índia, juntament amb l'UJI. Tot l'estudiantat del màster ha completat satisfactòriament el projecte i han contribuït a millorar la visibilitat en les xarxes tecnològiques de les tres empreses internacionals col·laboradores.

El projecte, de sis setmanes de durada, pretén introduir l'alumnat en una experiència real mitjançant l'ús de tecnologies col·laboratives i de comunicació dins d'un ambient empresarial. D'aquesta manera, l'estudiantat desenvolupa el seu pensament crític, capacitats comunicatives i habilitats per al treball en equip mitjançant la planificació i el manteniment de reunions virtuals, la redacció i revisió de documents col·laborativament, o l'ús d'eines de gestió.

L'objectiu final és examinar, analitzar i avaluar les pràctiques externes de tres empreses internacionals quant a la comunicació virtual i la seua visibilitat en les xarxes socials, identificant possibles recomanacions de millora, que es fan arribar a les mateixes empreses.