L’equip «Santi’s Team» de l’UJI queda tercer en la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives

12/04/2019 | SCP

L’equip «Santi’s Team» de la Universitat Jaume I ha quedat tercer classificat en la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives que enguany se celebra a la Universitat Abat Oliba CEU de Barcelona amb la participació de 16 universitats de la Xarxa.

El «Santi’s Team» s'ha quedat a les portes de la final després de disputar les semifinals d’aquesta competició dialèctica davant els equips de la Universitat Ramón Llull i la Universitat Autònoma de Barcelona, que són els que disputaran la final. En semifinals, l’equip de l’UJI ha sumat dos punts aconseguint la segona millor puntuació en la tècnica de debat, argumentació i exposició; i empatant en la classificació amb l’Autònoma de Barcelona que s’ha classificat per a la final per la diferència dels vots del jurat.

En la fase eliminatòria, l’equip de l’UJI, format per Mar Polo, Sana Taybi, Florentina Cristina, Imanol Igual, Rania Achouak, Sergi Ortega, Inés Garcelán i Àngel Miralles; es va classificar primer de grup, amb dos debats guanyats i un perdut, per davant dels equips de la Universitat Politècnica de València, la Universitat de València i la Universitat Pompeu Fabra.

Cal recordar que en aquesta edició els debats s’han centrat en el tema «S’hauria de legalitzar la gestació subrogada?»