05/04/2019 | SCP

L'empresa Prades Movimiento de Tierras, amb seu principal a Castelló, s'ha vinculat recentment a Espaitec en la modalitat virtual. «Formar part del Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I respon a la convicció que el treball en equip, els convenis empresarials i les diferents sinergies són essencials per a créixer i estar sempre a l'avantguarda en qualsevol sector», ha explicat Ignacio Prades, gerent de l'empresa.

L’empresa porta més de cinc dècades en el sector de la construcció i el moviment de terres. La va fundar l'avi de l'actual gerent amb uns quants cavalls i carros, va continuar el seu pare i en l'actualitat compta amb maquinària d'última tecnologia i un equip humà capacitat i professional. La seua aposta per la innovació se centra en un projecte de gestió sostenible amb el qual volen tancar el seu cicle de treball amb compromís mediambiental. També estan implementant noves tecnologies per a la contractació de serveis més pròxims als seus clients.

«Prades Movimiento de Tierras» compta amb clients en el sector de la construcció, l'industrial i l'agrícola, on realitza serveis que inclouen moviment de terres, excavacions, enderrocaments, neteja de terrenys, subministrament d'àrids, manteniment de fàbriques i transformacions de finques agrícoles. «Formar part d'Espaitec ens permet estar prop de la Universitat Jaume I i, sobretot, estar informats sobre noves tecnologies, estar a l'altura del teixit empresarial, continuar innovant i creixent. Valorem poder aportar, col·laborar i intercanviar criteris amb totes les empreses que formen part d'Espaitec», ha conclòs Ignacio Prades.

Accedeix al vídeo presentació de l'empresa: https://youtu.be/4ZHQOGsszeo

Accedeix a la web de l’empresa: https://www.pradesmt.com/