Alumnes de l'IES Caminàs, Francesc Tàrrega i Broch i Llop de Vila-real guanyen la tercera edició del concurs Young Business Explorers

17/04/2019 | SCP

•  Young-Business-Explorers Young_Business_Explorers_DLL48_in

FOTO: Damián Llorens

Els projectes «Future assistants», «Peco Pen» i «Roussé» han resultat guanyadors de la tercera edició del concurs Young Business Explorers organitzat pel Grup d'Innovació Educativa Edufin de la Universitat Jaume I de Castelló, en col·laboració amb l'empresa Dideas, la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, el Departament de Finances i Comptabilitat i la Fundació Caixa Rural Vila-real.

Les alumnes de l'IES Caminàs de Castelló Nerea González, Balma Ripollés i Alba Monfort són les autores de «Future assistants»; Esther Seglar, Maite Arrufat, Gracia Goterris i Ainara Ortiz de l'IES Francesc Tàrrega de Vila-real són les responsables del projecte «Peco Pen», i Andre Lorena Catalá, Paula Dénia i Mar Font de l'IES Broch i Llop de Vila-real són les autores de «Roussé».

En el marc del projecte «Fomentant els valors i competències emprenedores en diferents nivells educatius», el concurs, dirigit a centres de secundària i cicles superiors de formació professional, té com a propòsit reforçar el desenvolupament de competències emprenedores mitjançant la simulació de projectes empresarials que contribuïsquen al desenvolupament econòmic i social; fomentar l'esperit emprenedor, la creativitat i les iniciatives des de fases primerenques de maduració de la idea, i valorar el paper de la formació en la creació de noves empreses.

El comitè avaluador d'aquesta tercera edició, en la qual han participat un total de 19 equips representant set centres de la província, ha estat format per Amparo Soler, Hugo Ferrer, David Baiona i Josep Ramos. Els mèrits que avalen els guardons han sigut que representen una idea original, mostren viabilitat economicofinancera, responen a necessitats de fàcil segmentació i són escalables des del punt de vista empresarial.

El comitè ha felicitat durant l'acte de lliurament de guardons a tots els participants, així com al professorat implicat, que ha afavorit el treball en equip en la preparació de les propostes i la reeixida realització de la III Jornada Young Business Explorers convertint la iniciativa en una experiència d'aprenentatge única.

Imatges de l’acte: https://www.uji.es/com/fotonoticies/arxiu/2019/04/concurs-young-business-explorers-2019/