Sebastián Pla pren possessió com a nou president del Consell Social

21/03/2019 | SCP

Sebastián Pla Colomina ha pres possessió com a nou president del Consell Social després del seu nomenament per Decret del Consell de la Generalitat Valenciana. L’acte ha tingut lloc en la sessió del Ple del Consell Social celebrada avui en la qual també han pres possessió com a vocals Laura Alcaide, en representació de l’estudiantat; M. Jesús Tirado, en representació del PAS, i José M. Breva, com a representant dels col·legis professionals.

Sebastián Pla substitueix en el càrrec José Luis Breva, a qui la rectora, Eva Alcón, ha agraït la seua dedicació al Consell Social i a la Universitat Jaume I. Alcón també agraït al nou president del Consell Social per tornar a aquest òrgan de participació del qual ja va formar part com a secretari. «Gràcies per fer un pas endavant i assumir el compromís que heu manifestat sempre per Castelló i la seua gent amb aquest nou càrrec al qual estic segura que us dedicareu amb la professionalitat i la dedicació desinteressada que us caracteritza», ha afegit la rectora.

Sebastián Pla Colomina és president de l’empresa consignatària Sucesores de Sebastián Roca i president del Consell Empresarial de Castelló de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV) i de l'Associació de Consignataris i Empreses Portuàries de Castelló (ACEP). A més, ocupa la vicepresidència del Consell d'Administració de PortCastelló.

Notícia publicada a Facebook | Twitter | LinkedIn