L’UJI destina 42.300 euros per a beques de menjador El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 4 d’abril

22/03/2019 | SCP

• Beques menjador beques-menjador beques_menjador

FOTO: Damián Llorens

La Universitat Jaume I, a través del Vicerectorat d’Estudiantat i Compromís Social,  torna a convocar per al curs 2018-2019 un màxim de 200 ajudes de menjador dotades cadascuna amb 211,5 euros.

La Universitat destinarà un total de 42.300 € a les ajudes de menjador que tenen com a finalitat compensar les despeses de manutenció de l’estudiantat durant el curs acadèmic en vigor. L’ajuda consistirà en la compensació del preu públic d’un menú diari fins a un màxim de 25 menús (prorrogables per 25 més només en el cas que es consumisquen els 25 primers), sempre en funció dels criteris de la convocatòria.

Aquestes ajudes responen al compromís social de la Universitat per pal·liar situacions de dificultat social i econòmica i formen part del Pla de Beques aprovat recentment per la Universitat.

Gràcies a les beques de menjador, l’estudiantat té dret a un menú diari en les cafeteries de la Facultat de Ciències Humanes i Socials, Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques i de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals.

Més informació: http://www.beques.uji.es / ajudes-uji@uji.es

Convocatòria oberta fins el 4/4/2019