L'UJI s'adhereix a la iniciativa «30 días en bici» La campanya promociona l'ús quotidià de la bicicleta com a mitjà de transport sostenible

01/04/2019 | SCP

La Universitat Jaume I s'ha adherit a la campanya «30 días en bici» que es desenvoluparà durant el mes d'abril amb l'objectiu de promocionar l'ús quotidià de la bicicleta com a mitjà de transport sostenible.

La campanya, en la qual participen més d'una vintena d'universitats i nombroses empreses, repta els usuaris i usuàries a utilitzar la bicicleta durant 30 dies per a, en la categoria universitària, desplaçar-se fins al campus i realitzar un mínim de 30 quilòmetres. Per a participar, els usuaris han d'instal·lar una aplicació en el seu telèfon mòbil que monitorarà els trajectes amb bicicleta i en la qual podran visualitzar els quilòmetres realitzats, el CO2 no emès, els diners estalviats en combustible, etc. Els usuaris que superen el repte dels 30 quilòmetres durant aquest mes entraran en el sorteig de diversos premis.

A més, es realitzarà un rànquing de les universitats segons el nombre de quilòmetres acumulats entre tots els seus usuaris adscrits al repte.