La FUE-UJI ha gestionat 435 beques per a titulats universitaris en 2018

18/02/2019 | SCP

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa gestiona el Programa Experience de beques per a titulats i titulades, que està dirigit a recentment titulats universitaris en situació de desocupació, menors de 30 anys i que hagin finalitzat els estudis en els quatre últims anys.

L'objectiu principal d'aquesta iniciativa és que els participants puguin completar la seua formació teòrica, a través d'un període de formació pràctica en empreses, a fi d'aconseguir la inserció professional.

Amb les dades de 2018 ja tancades, fins avui romanen vigents 330 convenis de col·laboració amb empreses que acullen a titulats de la Universitat Jaume I. En el 2018 la FUE-UJI va signar un total de 123 nous convenis amb diferents entitats.

Quant al total de beques gestionades, l'any 2018 van ser 435.

Els perfils més sol·licitats per les empreses corresponen a les titulacions de Grau en Enginyeria de Tecnologies Industrials, Grau en Administració d'Empreses, Grau en Finances i Comptabilitat, Grau en Química, Grau en Enginyeria Mecànica, Grau en Periodisme, Grau en Dret, Grau en Economia, Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans.

Els qüestionaris de valoració reflecteixen la importància de les beques per a l'adquisició de competències professionals. El 92% dels enquestats en 2018 considera positiu l'haver participat en el programa de beques per les seves possibilitats d'inserció professional i per a complementar la seua formació.

El 82% dels quals van respondre al qüestionari tornarien a sol·licitar participar en el Programa Experience de Beques per a Titulats.

www.fue.uji.es/titulados